צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

    קובי פינקלר 9 Comment on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

    דובר צה״ל: במהלך ימי חג הפסח וחול המועד צה״ל תקף יותר מעשרים תשתיות רקטיות ברצועת עזה שהיו מכוונות לשטח הארץ, במקביל לסגירות מעגל מהירות לתקיפת אתרים מהם שוגרו רקטות ע״י ארגוני הטרור, כולל ממרחבים הומניטריים. סה"כ הותקפו 270 מטרות טרור. במהלך היממה האחרונה הותקפו עשרות תשתיות טרור ברחבי רצועת עזה – כולל אתרי שיגור רקטות. כוחות אוגדה 99 ממשיכים בפעילות במרכז הרצועה להשמדת תשתיות טרור

    צילום: דובר צה"ל
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחימה ברצועת עזה: במהלך ימי חג הפסח וחול המועד תקף צה״ל כמאתיים ושבעים מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, מתוכן יותר מעשרים תשתיות רקטיות תלולי מסלול שהיו מכוונות לשטח הארץ. בתקיפות שבוצעו בשיתוף פעולה בין מרכז האש ומרכז המודיעין של פיקוד הדרום לחיל האוויר, הושמדו אתרי שיגור רקטות.

    כמו כן, תקף צה"ל בשיתוף עם שב״כ עמדת שיגור אשר מוקמה במרחב ההומניטרי בדרום הרצועה, באמצעות כלי טיס של חיל האוויר. עמדת השיגור הייתה טעונה ונתקפה לפני שבוצע ממנה ירי לשטח הארץ. טרם התקיפה צה״ל נקט באמצעי זהירות, אפשר לאזרחים להתפנות מהאיזור ובכך נמנעה פגיעה בבלתי מעורבים בתקיפה. מדובר בעדות נוספת לשימוש הציני של חמאס במרחבים האזרחיים לצורכי טרור.

    בנוסף, לאחר הירי שביצעו ארגוני הטרור חמאס וגא״פ במהלך ימי החג וחוה״מ לעבר מספר אזורים בעוטף עזה ביניהם שדרות וזיקים, תקף צה״ל עמדות ואתרי שיגור מהם בוצע הירי.


    תיעוד תקיפת התשתיות ברצועה | קרדיט: דובר צה"ל

    וביממה האחרונה: מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו עשרות מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, ביניהם תשתיות טרור, אתרי שיגור, מחבלים חמושים ועמדות תצפית. כמו כן, לוחמי זרוע הים תקפו מטרות נוספות וסיפקו סיוע אש לכוחות אוגדה 99 הפועלים במרכז רצועת עזה.

    לוחמי צוות הקרב של חטיבה 679 זיהו במרכז הרצועה מספר מחבלים בסמוך לכוחות המתמרנים, בסגירת מעגל חטיבתית מהירה, כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים.

    בפעילות נוספת, זיהו לוחמי החטיבה חוליית מחבלים בתוך מבנה במרכז רצועת עזה. במאמץ חטיבתי משותף, כוחות ארטילריה וכלי טיס תקפו את המבנה בו פעלה החוליה וחיסלו את המחבלים.

    כזכור, אמש דווח כי בצה"ל נערכים לפעילות ברפיח. שני גדודים מחטיבת הצנחנים, שהיו בחודשים האחרונים בתעסוקה מבצעית בעוטף עזה – הוחלפו בגדודים אחרים, כדי שיוכלו להיערך להתקפה ברפיח.



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      כל הסיפור עם מצריים הוא הצגה אחת שלמה הם פוחדים להחשף .תשתית המנהרות העוברת בין מצרים לרפיח מהווה הפרה מלאה של הסכם השלום איתם וכל פיצוץ מנהרה ברפיח יעלה עשן כבד בשטח מצריים דייי לטמון את הראש בחול . תאמרו את הדברים כהווייתם ואל תספרו לעצמכם על תיווך כל שהוא. כל העניין הזה הוא בדיחה בלשון המעטה

      1. צודק.המנהלים מדמינים להם מצב לא אמיתי.כרגיל

      2. צודק.ההנהלה הישראלית מדינת מצב שניתן לה שקט

      3. כל הכבוד לביבי הפחדן רק מדבר ונחטופים נרמסים אם זה היה הבן הפח אשפה שלו היה משחרר את כולם ולא עושה כלום רק המשפחה שלו לשובה

    2. 8

      לא שווה שום דבר שצהל תוקף והם מתחמשים מהר עם הסיוע ההומינטרי ששולח עוד חומרים לייצר תחמושת מדינת ישראל מסתובבת סביב הזנב של עצמה.מראה חולשה לאוייב עם ישראל חייבים אחדות לזעוק לבורא עולם אין לנו על מי לסמוך במדינה .לצערנו כל הבכירים במדינה משרתים את אמריקה הבוגדת ואין לנו על מי להשען רק על הקדוש ברוך הוא

    3. 7

      סוכית תפרקו את הממשלה ! אנחנו רוצים את זה עכשו! אתם כולכם כהניסטים פשיסטים וחשוכים תפילים על העם והמדינה לכו לעזאזל לעולמים

    4. 6

      תודה רבה רבה חיילים יקרים שלנו. הקב"ה ישמור אתכם ויתן לכם כח ובריאות. אוהבים אתכם המון המון.

    5. 4

      אנחנו משמידים הם מביאים עוד.אנחנו משמידים הם מביאים.וכך אלא.זה פשוט פשע להוציא את הכוחות אחרי שחיילינו עמלו מאוד קשה בשביל להגיע אל המקומות אלה מהם משוגרים הרקטות ואנחנו עוזבים מוצאים כוחות ושוב הירי מתחדש.לא יאמן.פשוט מוזר.אני אומר חד משמעי שביבי לא מתאים לנהל מלחמות.